Brun utan sol B.U.S

Publicerad 2010-03-03 20:23:16 i Allmänt,



Jag måste köpa en brun utan sol.. Jag kan ju inte sola så mycket som ni andra solmissbrukare,
eftersom jag har rätt mycket skönhetsfläckar överallt, så jag vill inte utmana ödet.
Hellre smörjer jag in mig istället för att få cancer eller hudförändringar.

Och NEJ, jag tänker inte ta bort mina skönhetsfläckar, dom är en del av mig och jag tänker heller inte
utsätta mig för en massa ärr som kan bli tillexempel såhär :


(Bild tagen med tillåtelse ifrån Google.)

Kommentarer

Postat av: Aaron

Publicerad 2010-03-04 08:44:49

Hey you, good morning! Yeah, I think a lot of sun is a bad idea, and when you have great legs with a good shape like you, it's not necessary to be so brown all the winter. And in the summer one can get a little brown naturally just from wearing shorts.

p.s. I love the new header Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi