Kommentarer

Postat av: smyckestokig

Publicerad 2010-03-20 23:27:19

fin blogg du har gillar du smycken ? besök då gärna min blogg. just nu säljar jag jättevackra budskapsarmband mm till kanonbra priser dessutom fraktfritt, går även att välja egen text till budskapsarmbanden om man ej vill ha det som står



mvh therese

Postat av: smyckestokig

Publicerad 2010-03-21 01:06:03

hej igen ja du får välja egen text om du hellre vill ha det mvh therese

Postat av: smyckestokig

Publicerad 2010-03-21 14:46:50

hej igen visst det fixar jag till er jag har fått supermånga beställningar så det tar ca 1 vecka förhoppningsvis lite tidigare men så att du vet. 2 armband för 79 kr st blir 158 kr att betala till mitt swedbank konto så fort jag ser din inbetalning börjar jag tillverka era armband clearing nr 7517 kontonr 1301239. glöm inte heller att maila mig den adress jag ska skicka dem till. är det något så är det bara att maila eller besöka min blogg så svarar jag så fort jag kan, mvh therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi