Shoppat!

Publicerad 2010-03-21 19:06:13 i Allmänt,



( Örhängen, En fotlänk, 7 Ringar )



( En till bikini till i sommar.. Tack gode gud för att man har 34 i underdelen och 40 i överdelen! ;) )



( En bygel bandeu bh ifrån Sonia Rykiel! )



( En rosa topp med paljetter, bara för att.. Billig och snygg! )



( Kuddfodral, skitcoola! Köpte 5 stycken! )



( Och såklart 2 bodys till Myrnas bäbis som kommer snart :) Grattis älskling <3 )



( Snygga "tabletter" till köket, mamma tyckte dom var fräscha ;) )



( Lägger också in örhängena jag fick av min syster :) tack! )

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2010-03-22 11:40:41

Är nyfiken på Myrna! :)

Hur gammal är hon, är det långt kvar tills hon får sitt barn? Är pappan med i bilden?

Jag har själv varit gravid 2ggr och funderat (båda gångerna) på att behålla barnet. Men bestämde mig för att inte göra det eftersom jag bara var 14 och 19 när jag blev gravid. Dessutom är det nog bra (anser jag) att ha stabil inkomst, utbildning och allt sånt innan man skaffar barn. Men jag beundrar alla unga mammor och tycker att dom är otroligt starka!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi