Utbildning Informator

Publicerad 2010-03-10 20:32:28 i Allmänt,

Jag har tänkt att gå en ytterligare utbildning efter gymnasiet.
Jag vill gå en kurs i Grafisk Design! Förstår ni vad häftigt att lära sig bygga hemsidor?
Är ju redan riktigt duktig på design och sånt, men tänk att bygga hemsidor från grunden och
kunna allt som har med webdesign att göra.. Otroligt häftigt och vilken kunskap man måste få!
Man skulle kunna få vilket jobb som helst inom media nästan om man kunde allt
det där, därför har jag valt att gå en utbildning där man lär sig hur man bygger hemsidor!

Utbildningen jag tänker ta, finns hos Informator!
Dom har ett stort utbut av utbildningar,bland annat : Grafisk design,Systemutveckling, Projektkunskap och Infrastruktur!

Jag är stensäker på att jag kommer utbilda mig efter gymnasiet till webdesigner.
Jag har alltid tyckt att utbildning är kul! Det är också otroligt viktigt, om man nu inte bara vill vara
det man är utbildad på gymnasiet hela livet,utan vill ha andra roliga jobb också!
Jag skulle aldrig bara tänka mig att jobba som frisör, även om det är det jag brinner för!
Vill kunna byta lite också, för frisöryrket gör så att man får ont ryggen,eksem,
nackproblem, ful hållning o.s.v.. Jag vill kunna byta lite efter ett tag!

Kunskap ger makt,och det stämmer verkligen.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-03-10 21:36:37

Aa kunskap ger makt alltså har du ingen du är ju så jävla blåst man bara kan bli

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-12 22:18:09

Om du vill lära dig att BYGGA hemsidor bör du gå en utbildning där dom lär ut webbprogrammering. Man använder sig av HTML och CSS kodning oftast när man bygger hemsidor. Bara ett tips!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi