Mina älsklingar!

Publicerad 2010-10-05 00:08:41 i Allmänt,

Jag har saknat er massor.
Idag var Danne och Kelly här, vi hade det jättemysigt, vi var och fikade på LaVance på söder också.
Jävligt kallt, men mysiga filtar ändå ! ;)

Imorgon blir det skola till 12, extremt sköna dagar btw med världens bästa klass!
Efter det ska jag träffa en hemlig person och sedan min storasyster.
Och på kvällen blir det plugg som vanligt :) Jag är såååå duktig!
Hoppas ni håller ut till imorgon, då jävlar blir det bilder så det bara spruuuutar ;) om det!
Dessutom kommer jag berätta lite mer om min panikångest och hur jag hanterar den nu för tiden! :)

Massor med pussar, hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi