svar på frågor.

Publicerad 2011-08-08 17:44:49 i Allmänt,

är du helsvensk?

Nej! Min mamma är adopterad, min riktiga mormor är Cherokee indian från amerika och min riktiga morfar är Italiensk.

Uppdatera meeeer du är awesome!

Haha tack snygging! Ska bättra mig för din skull ;)
kan ställa en fråga som du kanske har ett vettigt svar på :) hur vet man att man är bi eller flata? jag har gått och tänkt på det här i flera år.. jag har haft pojkvänner, men alltid känt mig otroligt tänd på tjejer. va ihop med en kille i många år och tänkte ändå på tjejer rätt ofta. har aldrig gjort något med en tjej men blir pirrig i kroppen av tanken. vad ska jag göra? och tror du jag är typ bi eller vad fan ska jag kalla mig?

Om du tänder på killar på samma sätt som du tänder på tjejer så är du ju bi.
Men om du BARA tänder på tjejer, och det pirrar i kroppen när du är med tjejer men inte med killar så är du antagligen flata. Egentligen är det dumt att placera sig i ett fack, men hoppas att du kommer till insikt om "vad du är", för tjejer är awesome. :) Du får helt enkelt testa dig fram, om du nu prövar att vara med en tjej och gillar det, så kan du pröva igen , det kanske bara var frestelsen som du "tände" på, och inte själva tjejen. Pröva, let me know after ;)

Är du snygg?

Ja det tycker jag att jag är, men det är bara jag. Sen så sitter ju skönheten i betraktarens ögon. Vi kan jämföra med mat. Vissa gillar pasta, vissa inte. Så är det med utseendet också!

okej, tack så mycket för ditt svar :) men hur kände du första gången du var med en tjej? kändes det nervöst? jag är ändå 20 år så då känns det som att brudar förväntar sig att man ska vara bra liksom, eftersom jag ändå är "gammal" för att komma ut, men jag är ju nybörjare liksom.
sen vet jag inte HUR jag ska kunna träffa en tjej. brukar ju inte på gay-klubbar med mina straighta vänner. vill verkligen träffa nån men vet inte hur!

Det första du ska tänka på är att, första gången du ska vara med en tjej så ska du vara med någon du tycker om. För om det är det, så kan ni skratta om det t.ex skulle komma en musprutt eller annat. ;)
Sen är det inte kul att förlora tjejoskulden med någon som du aldrig kommer se igen!
Bli medlem på Qruiser.com, där finns massor med flator som du kan ragga på! :)
Sen finns det Flator.se , där finns det också många. Sen kan du ju hänga med oss ut någon gång så får du träffa lite folk IRL. Du ska absolut inte vara nervös inför första gången med en tjej, det är precis som att ha sex med en kille bara att det är mer kärlek med i spelet.
Och om du nu väljer att komma ut som gay/bi så ska du vara glad, inte nervös eller vara rädd för att folk ska lämna dig, för det är ju en fantastisk grej att ha hittat det som du trivs med! Så lycka till och håll mig underättad :D Puss!>

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-08-09 11:59:54

okej, tack så mycket för ditt svar :) men hur kände du första gången du var med en tjej? kändes det nervöst? jag är ändå 20 år så då känns det som att brudar förväntar sig att man ska vara bra liksom, eftersom jag ändå är "gammal" för att komma ut, men jag är ju nybörjare liksom.

sen vet jag inte HUR jag ska kunna träffa en tjej. brukar ju inte på gay-klubbar med mina straighta vänner. vill verkligen träffa nån men vet inte hur!

Postat av: Juicydoll ♥

Publicerad 2011-08-12 20:55:14

är du snygg. haha vilken fråga! De ser dem väl liksom ??? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi