Svar på frågor del 2.

Publicerad 2011-01-18 22:21:14 i Videoinlägg,

1.Hur mår du nu?
Svar : Om du syftar på min panikångest så går det i vågor, men jag är tacksam
över att jag huvud taget finns. Man önskar bara att vissa människor som lever runtomkring mig kunde sluta såra mig stup i kvarten så skulle jag säkert på mycket bättre. Men jag försöker jämt tänka positivt, så dom negativa tankemönstrerna försvinner rätt snabbt. :)


2.Trivs du där du bor?
Svar : Absolut, nära till stan, civiliserat och i en otroligt mysig lägenhet. Mitt rum är som mitt tempel, jag älskar mitt rum.

3.Berätta om dina rutiner! morgonrutiner, kvällsrutiner osv :)
Svar : Oj haha detta kommer bli långt. ;)
På morgonen går jag upp, ögonen har knappt öppnats..
Sätter mig och skiter,värmer på kaffe, tar en cigg under fläkten.. Sätter på The voice på tvn,
efter det sminkar jag mig, fixar håret, klär på mig och sätter på datorn.
På kvällen så äter jag alltid middag hemma med mammsen, efter det tar jag alltid
en lång dusch, bäddar upp så jag kan hoppa ner sen när jag blir trött,
Röker en massa emellan haha, äter lite, och sen äter jag lite till, sen skiter jag
och sen går jag och lägger mig, jag brukar alltid gå och lägga mig när det är "hemsökta hus" på tv.. Love it.

4.Vad tycker du om politik?
Svar : Jag anser att politik är väldigt viktigt även om man inte får sin röst hörd så ofta.
Men det är det som valdagarna är till för, så jag tycker om att diskutera politik,men inte med folk
man nyss träffat eller aldrig träffat, det blir så himla fel. Folk uppfattar saker fel som man verkligen inte menat skulle komma ut så.

5.Vad gör du för att hålla dig i sån bra form ?
Svar : Jag äter vad jag vill, när jag vill.
Jag tränar inte, men jag dansar varje dag för mig själv till bra musik i mitt rum.
Sen så tar jag trappor istället för hissar.
Thats it!

6.Vad gör du på vardagarna i allmänhet?
Svar : Pluggar, jobbar, bloggar, shoppar, fikar, umgås med vänner, umgås med familjen, kollar på sunes jul,äter och skiter!

7.Skiter du flera gånger per dag eller vad ligger du på i genomsnitt?
Svar : HAHAHA! är det där en seriös fråga? Jag skiter väl.. hm.. 3 gånger om dagen.
Så man kan egentligen säga att jag kör Skit-dieten.

8.Njuter du av livet Ems?
Svar : Inte lika mycket som jag borde kanske..

9.Är du lyckligt lottad?
Svar : Det är jag absolut, jag har världens bästa familj, underbara vänner och jag får jobba med det jag vill i livet, så vad har jag att klaga på?

10.om du fick välja att gå tillbaka i tiden och ändra på något...vad skulle det vara?
Svar: Jag skulle umgåtts mer med min lillasyster och blivit en bra förebild för henne.

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2011-01-19 11:04:06

Tack för svaret på frågan : )

det var gulligt när du sa: "det tänker jag inte svara på för att det är privat". Min fråga var ju om du skulle vara med i Big Brother som btw börjar imorgon, och följdfrågan var om man skulle få se dig i rutan i år. Det var alltså inte menat om man kommer att få se dig i ngt annat program utan enbart i Big Brother. Förstår om du kanske missförstod frågan lite. Annars lät det som sagt lite gulligt när du sa att det är privat. Om man är med i Big Brothet är det inte direkt privat. Du menade väl konfidentiellt! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-20 11:15:42

har man någon chans eller möjlighet att bjuda ut dig ?

för du är verkligen riktigt söt och snäll tjej, men jag kanske inte den typen för dig

mvh Alex :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-21 17:21:29

Du är ändå världens finaste, snällaste, vackraste, mest omtänksamma och bästa ägghuve i hela världen, även om vi inte ses mer än vad vi gör <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi