Kommentarer

Postat av: Andreas Sundqvist

Publicerad 2011-07-12 02:24:10

Bra där...

jobbigt att folk är trångsynta och har fördommar..

Men det finns mycket idioter där ute, skit i dom :D

Andy

Postat av: A

Publicerad 2011-07-12 14:01:46

Det var ett intressant videoinlägg. Du, jag har lite frågar och undrar om du skulle kunna svara på dem! Det är ren nyfikenhet ang. dig och din sexualitet, har som sagt följt din blogg ett tag.

1. Tidigare i bloggen nämnde du att du var bisexuell, är du fortfarande det du ser dig själv som eller är det homosexuell du ser dig som nu?

2. Om du bara ser dig som homosexuell nu, hur var det när du var tillsammans med dina tidigare pojkvänner, t.ex. Andreas? Var det då du upptäckte att du var mer intresserad tjejer?

3. Om du inte har något emot det hade det varit intressant att läsa om din "sexuella läggnings-historia" genom åren? Hur du blivit bemött, själv känt, upplevt osv.

4. Tror du att bi/homo-tjejer har lättare att trivas med sig själva och sin kropp då kvinnokroppen är något de själva attraheras av?

5. Med tanke på att du varit tillsammans med både tjejer och killar, skulle du kunna påstå att det är i en person man blir kär i och inte kön?



Följt din blogg sedan 2008 och tycker verkligen det är kul att du tagit tag i bloggen igen och att du är så öppen om din läggning, tycker du är en förebild och det är även kul att du bryter mot normen om hur en typsik lesbisk tjej ser ut!



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-12 19:43:01

innanför brallorna? Inte personlighet då?

Postat av: Cim

Publicerad 2011-07-13 18:39:55

Jag håller fullständigt med dig! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-14 11:25:41

haha så söt emelie <3

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-07-15 02:51:04

Nästan så man vill bli lesbisk när man tittar på dej! Fan va snygg du är! Ge mig ditt utseende :) kram

Postat av: Inez

Publicerad 2011-07-16 21:32:00

SÅ JÄVLA GRYMT SAGT! Det är bra Emelie. Stå på dig!!

Du är sjukt snygg!!!

Postat av: Stefani

Publicerad 2011-07-22 00:56:24

Hej! Skulle du inte kunna berätta lite om hur man kan göra för att få en tjejs uppmärksamhet och några tips på saker man kan tänka på om man ska "dejta" en tjej för första gången? :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-09-08 22:42:14

HAHAHAHHAHA fyfan va bra! Seriöst, bland dom bästa videoinlägg jag sett. Känner igen mig i ALLT! Så jäääävla trött på alla fördomar och skit.

Postat av: Matildaa

Publicerad 2011-09-08 22:44:55

HAHAHAHHAHA fyfan va bra! Seriöst, bland dom bästa videoinlägg jag sett. Känner igen mig i ALLT! Så jäääävla trött på alla fördomar och skit.

Postat av: Jela

Publicerad 2011-09-11 11:58:22

Coolt! en väldrig intressant video måste jag säga, helt rätt att våga stå på sig! Måste nog säga att tack vare dig har jag ändrat mina fördommar mot er homosexuella. Keep up the good work!



Och du är jättevacker verkligen.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi