Frågor

Publicerad 2011-07-15 20:46:24 i Allmänt,

Tänkte svara på lite flat frågor jag fick precis ;)

1. Tidigare i bloggen nämnde du att du var bisexuell, är du fortfarande det du ser dig själv som eller är det homosexuell du ser dig som nu?
Svar : Jag är flata 100% Grejen är att jag kom ut som bi för att inte chocka hela världen haha..

2. Om du bara ser dig som homosexuell nu, hur var det när du var tillsammans med dina tidigare pojkvänner, t.ex. Andreas? Var det då du upptäckte att du var mer intresserad tjejer?
Svar : Jag har alltid vetat det, men har haft svårt att acceptera att jag är flata. Det har varit svårare för mig att acceptera det själv än att berätta det för andra.

3. Om du inte har något emot det hade det varit intressant att läsa om din "sexuella läggnings-historia" genom åren? Hur du blivit bemött, själv känt, upplevt osv.
Svar : Haha herregud, jag får ta skit varenda dag när jag går med min älskade, men folk som inte kan acceptera min läggning kan ta sig i röva. Jag älskar tjejer, jag skulle aldrig kunna leva med en man nu.
Jag lever med en fantastisk tjej som jag aldrig kommer släppa. Hon ger mig allt jag någonsin velat ha och förstår mina psykiska besvär o.s.v , hon är så jävla bra. Hon har fått mig att känna mig levande.

4. Tror du att bi/homo-tjejer har lättare att trivas med sig själva och sin kropp då kvinnokroppen är något de själva attraheras av?
Svar : Absolut!

5. Med tanke på att du varit tillsammans med både tjejer och killar, skulle du kunna påstå att det är i en person man blir kär i och inte kön?
Svar : Saken är den att jag trodde att det var så innan, men jag var torr som jord mellan benen när jag var med killar, sen när jag gick över till tjejer lite då och då så märkte jag ju vad jag egentligen tände på. Man får pröva sig fram.

Tack för dina fantastiska frågor och hoppas du är nöjd med svaren :)

Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-07-17 16:27:47

Var det många av dina vänner som hade svårt att acceptera att du kom ut? Förlorade du några vänner? Behandlade de dig annourlunda?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi