Svar.

Publicerad 2011-07-18 21:12:57 i Allmänt,

Var det många av dina vänner som hade svårt att acceptera att du kom ut? Förlorade du några vänner? Behandlade de dig annourlunda?


Svar : Jag tror att alla mina vänner tog det lite konstigt, eftersom folk i sverige är rätt konservativa.
Men som sagt, när det väl kommer till kritan förstår man vilka som står en närmast.
Klart jag förlorade vänner, men som jag har sagt innan så stannar dom riktiga och dom falska kan dra åt helvete.
Vissa tjejer som jag umgåtts med förut fick den där nojjan som folk får "åh nej, bli inte kär i mig nu snälla".
HERREGUD, bara för att jag är flata så betyder det inte att jag ligger med vem som helst, speciellt inte med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi