Utgång!

Publicerad 2011-05-27 18:10:36 i Allmänt,



Nu ska vi ut!
See ya later bitches!







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-29 13:59:56

du ser ut som en turk :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-05 10:37:41

jag skulle göra vad som helst i världen för att bli ihop med dig Emelie Dahlberg du är världens hetaste, vackraste, underbaraste och häftigaste tjej, jag någonsin träffat om du vill träffas eller ja börja umgås ring 0735967314:)

du är kärlekens ängel och en helig person :) <3 och du har en fin röst :)

Postat av: 0735967314

Publicerad 2011-06-05 11:46:37

för många år sen var jag kär i dig

Men då var jag själv inte lika mogen

Och jag ångrar att jag valde bort dig

För jag saknar och gillar dig för du är en underbar tjej

Jag önskar att en vacker dag kan jag hålla dig i min famn, skydda dig från dåliga människor och värma dig från kyla, jag är kanske inte den perfekta killen, men jag kan nog göra mitt bästa för att i dina ögon vara den enda och den bästa, ge mig bara en chans Emelie Dahlberg, det är vad jag ber dig om, då var jag en liten pojke, nu är man en riktig man och jag tänker inte krossa ditt fina hjärta eftersom otrohet finns inte i mitt hjärta eller hjärna, vill göra dig lycklig, vill göra dig glad, vill torka dina tårar när du gråter för något som inte gick bra. Hoppas att en dag så står vi intill varandra och jag kan säga till dig stolt och glatt jag älskar dig Emelie :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi