Bingosidan

Publicerad 2011-09-14 16:59:09 i Allmänt,

En sak jag älskar att göra varesig det är på nätet eller på riktigt är att spela bingo.
Jag spelade alltid bingolotto med mamma när jag var mindre och älskade att spela även om jag inte vann.
Dock så spelade jag med mitt ex på nätet och vann kanske 500 kronor.
Det roligaste är nog att spela på nätet, adrenalinet som sprudlar i kroppen när man bara har några
nummer kvar tills man får bingo är helt underbart!
Om du har lite tajt med pengar så kanske du ska prova på!
Det är sjukt roligt och dessutom kostar det oftast ingenting, en liten peng är ingenting när du kan
vinna storkosingen! Så vill du shoppa loss, kanske till julklappar om två månader så ska du självklart
pröva på att spela bingo. Den bästa sidan enligt mig är bingosidan. Det var där jag vann mina 500 kronor.
Och för dom 500 köpte jag löshår kommer jag ihåg haha, men utan dom pengarna skulle jag inte fått något löshår.

Spela Bingo Online


Så tänk efter, vill du ha pengar eller vill du inte ha pengar?
Prova att spela, gillar du det eller inte så har du iallafall provat.
Det är roligt att göra själv, eller med andra. Dessutom chattar du med andra samtidigt
som du spelar med andra från hela världen. Så kan man ge varandra tips, feedback m.m
Har du provat? Eller tänker du prova? Har du vunnit?
Berätta jättegärna för mig om du har gjort det så kan vi jämföra erfarenheter! ;)

Kommentarer

Postat av: Bingo på nätet

Publicerad 2011-09-17 14:32:31

Ett tips är att börja spela med gratispengar. De flesta bingobolag erbjuder mellan 50 till 100 kr gratis per kund.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi