Bästa Jessica!

Publicerad 2012-02-09 16:12:28 i Allmänt,

Det är många av er som frågat var jag sprayar mig och vem som utför det.
Det är världens bästa Jessica som sprayar mig, och hon finns på Hötorgskliniken vid Hötorget.
Jag var där senast igår och sprayade mig, hon är otroligt duktig.
HÄR kan du beställa tid hos underbara Jessica.
Fick även med mig ett par produkter, tänkte berätta lite om dem.
Jag fick med mig 3 av hennes egna parfymer, det som är så otroligt bra med dom är
att dom inte innehåller alkohol,utan att det är olja istället.Du kan alltså sola utomhus och i solarium med parfymen på dig, det är alltså toppen för er som även är allergiska emot alkoholen som gör att parfymer luktar starkt.
Sen så fick jag med mig en härlig gel, som är som en brun utan sol för ansiktet, fast du slipper bli fläckig
och dessutom luktar den gott. Jag har alltid letat efter en produkt som gör att man får en jämt solbränna och dessutom inte luktar äckligt. Och nu har jag hittat den!

Ni kan köpa dom hos Jessica eller HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi