Om kryssningen

Publicerad 2009-04-01 17:51:54 i Allmänt,



Nu är jag äntligen hemma ifrån kryssningen!
Det har varit galet och sjukt roligt...
Men på min födelsedag på natten så tog någon alla mina pengar,
sorgligt att små tattarungar inte kan skaffa sina egna pengar..
Menmen jag hade roligt ändå, i Estland när vi gick av
så fanns det bara spritbutiker hahahaha, och som typ en mc donalds
fast det hette HESBURGER så jag trodde ju såklart att det var hästkött
så jag blev livrädd.. Men jag köpte någon fiskburgare.. äckligt var det.

Vi träffade massa roliga människor och dansade skiten av oss
på dansgolvet fram till 4 på morgonen, jag har säkert bränt 1000
kalorier bara på att dansa, underbart!

Nu ska jag fortsätta sova, jag mår inte bra alls haha..
Har sjukt ont i halsen och är trött som en hagga.
Andreas kommer hit snart, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi