A-kassa?

Publicerad 2010-03-04 18:25:17 i Allmänt,

Jag måste reda ut ett problem som ofta uppkommer här i bloggen.
Och jag tänker absolut inte vara trevlig och tänker inte låta er kommentera detta inlägg.
Det är privat och jag anser att ni inte kan komma med personliga påhopp från och med nu.
Jag har fått kommentarer om att vi är fattiga och min mamma lever på A-Kassa?

För det första : Jag skulle inte få allt jag bad om, ha full kyl och frys, bo i en 3a på södermalm och ha 3 djur, ha 3 garderober fulla av kläder och märkesväskor och leva som jag gör, shoppa hela tiden OM min mamma gick på a-kassa, det förstår ni väl själva?


För det andra : Min mamma jobbar hemifrån då hon är sjukskriven pågrund av hjärt och ryggproblem sen länge sedan tillbaka. Men gör så gott hon kan hemifrån. Hon gör precis det som era föräldrar gör bara det att hon gör det hemifrån vilket jag tycker är underbart, då får jag mer tid med min mamma till skillnad från er som kanske inte ser era föräldrar mer än på kvällen.

Och för det tredje : Ni har ingenting med mitt privatliv att göra när det kommer till ekonomi, hur skulle jag ha råd med ALLT jag köper och allt jag får av min mamma om hon gick på a-kassa tror ni?

Ville bara reda ut det, ja min pappa har pengar och min mamma har pengar.
Men det är ingenting varken jag eller dom skryter om för vi anser att det är respektlöst emot dom som INTE har mycket pengar. Det var det, nu behöver ni inte hoppa på mig med mer frågor.


Skulle vi levt på A-kassa skulle jag nog sett ut såhär :



Men det gör jag ju inte, så jag tycker vi lägger ner detta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-04 19:46:38

varför skriver du aldrig om vägen tillbaka längre? om din ångest o så? <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-05 00:12:58

hej emelie , jag har brunt halv långt hår har alltid varit blondin och nu säger alla om du ens förösker fixa ditt hår blont så kommer du bli flintskallig:P jag som alltid har varit blond och haft folk som fixat mitt hår, kan man inte bara ta och göra massa slingor med "vittblond" färg? HJÄLP

Postat av: Aaron

Publicerad 2010-03-05 10:31:05

Hi Emelie, good morning to you!

Hope all is well, don't worry about the bad comments, money is not important anyway.

You changed your header again, it's pretty and cute with your cat also. Have a great day!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi