Nya kläder!

Publicerad 2008-04-11 16:33:32 i Allmänt,

Idag var jag i stan med Jimmie och Myrna och shoppade verkligen loss.
Det blev dock inte den blåa klänningen jag trodde att jag skulle köpa men det blev en hel del andra fina saker!
Kommer lägga in bilder på dem senare ikväll eller imorgon bitti.
Nu skall jag och Jimmie strax äta potatisgratäng och oxfile ska bli riktigt smaskigt,är superhungrig!
Nu står han i duschen och gör sig fin för ikväll,då vi skall ut.
Antingen blir det södermalm,vilket är det mysigaste stället på hela söder och jag är lycklig att jag bor där.
Eller så blir det något annat,vi får se senare hur vi gör!




Skriver senare och lägger in bilderna ! :)


Puss & kram/E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-13 15:05:50

hoppas du hade en trevlig kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi