Jobb.

Publicerad 2008-02-18 08:02:29 i Allmänt,

God morgon på er!


Hoppas ni har sovit gott och fått eran skönhetssömn för det har iallafall inte jag fått, jag har haft ont i min högerarm sen igår morse. Alltså då menar jag riktigt ont,som om den skulle gå av. Vet inte vad som hänt, men man ska inte klaga när det finns människor som sitter i rullstol,så jag kniper igen istället. Nu sitter jag och har precis ätit frukost och tittat på nyhetsmorgon's barnprogram, riktigt mysigt. Jag ska klä på mig strax, sitter med sminket i handen just nu ha,ha. Jag ska nämligen börja jobba idag som jag skrev innan. Känns konstigt iochmed att jag har i vanliga fall sovit bort dem här dagarna fram till torsdag då jag går i skolan,men det är väl bra att få lite fart och press på sig så man klarar sig ute i arbetslivet.. antar jag. Så här lägger jag nu in en bild på salongen jag skall jobba på, den är jättemysig, men chefen verkar inte ha alla hästar hemma om man säger så..

image2




Så nu måste jag skynda mig om jag skall hinna,börjar klockan 10 och slutar kl 2. Då skall jag in till söder igen och träffa Fredrik,ta en fika och bara snacka massa skit.. ska bli härligt, för det har man ju inte gjort på ett tag med någon. Ha en toppendag så hörs vi senare! Kanske lägger in någon bild från fiket :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi