Bulgarien?

Publicerad 2008-07-27 21:38:51 i Allmänt,

Jag och Jimmie satt och kollade i en Fritidsresor-katalog och kom fram till att
vi ska försöka ta oss utomlands i September ,någonstanns där.
Jag vill helst åka till Bulgarien, men allt måste ju funka med skola och jobb o.s.v..
Vi ska få det att funka, komma iväg bara vi två och det enda vi ska tänka på
är oss själva. Ska bli underbart. Inte åka dit och festa eller umgås med andra
(eftersom varken jag eller Jimmie dricker längre) så ska vi bara
bada, sola , ta hand om varandra och äta gott.. kommer bli underbart..
har ni något bra resemål eller tycker ni bulgarien låter bra för oss? ;)
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2008-07-30 21:14:49

Bulgarien är underbart. Jag och min kille var där nere den 10 juni detta året. Och gjorde precis som du skrev i inlägget. Sket i att supa och bara tog det lungt. Helt underbart! Håller er borta från glassen dock, man kan bli riktigt sjuk av den ;s Hoppas att det löser sig med ledighet och så :)

Postat av: malin

Publicerad 2008-07-31 17:01:23

Vi var i bulgarien i slutet av augusti förr förra året, och 2 veckor frammåt, och den sista veckan började det att bli kallt där, så ja hade itne åkt dit i september om jag var ni.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi