Sanningar, varsågoda..

Publicerad 2008-07-08 23:56:37 i Allmänt,




30 sanningar om mig själv :

1.
Jag är livrädd för att vara ensam.
2. Jag brukar prata med mig själv ibland.
3. Jag älskar julafton.
4. Jag har alltid svårt att somna.
5. Jag är mörkrädd,har alltid varit.
6. Jag är rädd för att få känslor,för att bli sårad igen.
7. Jag är höjdrädd och spruträdd.
8. Jag hatar när andra tjejer tar mer plats än mig.
9. Jag är väldigt snäll,men när jag blir sur...blir jag väldigt sur.
10. Jag är inte helsvensk,fast man kan tro det.
11. Jag kan vara riktigt elak ibland.
12. Jag går inte ut om jag känner mig ful.
13. Jag kan inte sitta ner på tunnelbanan om jag är själv.
14. Jag älskar att ge bort presenter,hatar att få.
15. Jag älskar att cykla långt och rensa tankarna.
16. Jag älskar att ta långa bad,kan ligga i flera timmar.
17. Jag har bara varit i England,Irland,Öland,Kalmar och Uppsala.
18. Jag är helt besatt av Jerry Springer,Tila Tequila&Paradise Hotel
19. Jag tycker att Natacha Peyre är riktigt jävla snygg!
20. Jag älskar min mamma mer än vad jag älskar mig själv.
21. Jag älskar skvallertidningar.
22. Jag kan inte leva utan kaffe på morgonen.
23. Jag är jättearg när jag vaknar,ofta skitförbannad.
24. Jag älskar att bli uppskrämd av skräckfilmer.
25. Jag somnar alltid med tv:n på eftersom jag är mörkrädd.
26. Jag tycker om att ha städat,men hatar att städa.
27. Jag älskar mina närmaste vänner mer än allt.
28. Jag har velat bli frisör sen jag var väldigt liten.
29. Jag förlåter alltid,vad det än är.
30. Jag har dyslexi

-

Hoppas ni tyckte om det :)
Ha en underbar kväll,imorgon blir det fika med Eddie , miss him!
Sov gott allesammans,ni vet att jag älskar er mina små korvisar! <3 / Emelie

Kommentarer

Postat av: Annah

Publicerad 2008-07-09 00:49:38

hihi, söt du är. Känner igen mig själv i så gott som allt! ha det bra:)<3

Postat av: Tiffany

Publicerad 2008-07-10 21:32:12

Wow! En sån lista vill jag med göra. Kul att läsa =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-11 18:48:37

Natacha är heeeet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi