God natt

Publicerad 2008-03-09 21:22:48 i Allmänt,

Nu ska jag sova, har kommit till avsnitt 46 på andra avenyn,kan verkligen inte sluta titta.. jag kommer typ bli självmordsbelägen när det tar slut haha. Tänkte lägga in lite bilder från igårkväll.. INNAN jag började spy.

     

Sen gick det lite snett och jag började må lite illa o sissodär, och när jag kommer hem så spyr jag mitt framför min mammas ögon . pinsamt värre, men det ska inte hända igen,ska sluta dricka över huvud taget. man blir bara konstig och inte sig själv.


Imorgon ska jag jobba,slutar 2.. tänkte sedan dra hem till pappsen,äta middag och få pengar. är i riktig pengarkris just nu,så det ska bli skönt att åka därifrån med en full plånbok!


ha en trevlig kväll allihopa! god natt
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi