Ibland är jag klantig.

Publicerad 2008-10-15 14:15:21 i Allmänt,






Ibland kan jag vara riktigt jävla klantig.. ursäkta min franska.
Jag skulle göra goda smaskiga minibaguetter till frukost/lunch med
en kopp kamomillte som rensar kroppen ifrån bakterier.
När jag lagt i ost,tomater och gurka i baguetterna så hade jag redan satt på
ugnen på full värme en halvtimme innan, det betyder alltså att det är SKOLLHETT
i hela ugnen.. Då är jag så dum att jag tror att den inte är på ,och som sagt..
jag skall lägga in baguetterna.. och då bränner jag mig på armen
något så in i helvete att det luktar bränt barn i hela köket.. jag har så jävla ont så
jag blir galen snart.. Men jag fick in baguetterna iallafall och te't skall jag göra nu..
Men herregud vad jag är efter ibland, jag höll kvar armen först i kanske 2 sekunder
för jag förstod inte först vad som hade hänt.. så nu får jag väl ett fult ärr på armen.. satan..

Aja, mätt & belåten är jag.. nu är det bara mitt te som saknas !
See ya, don't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi