Shopping!

Publicerad 2008-10-07 19:27:40 i ,

Shopping&Fika


Hej på er ! :)
Idag har jag nästan shoppat huvudet av mig.
Jag har köpt en ny jacka, leggings, tre tröjor,
inslagningspapper till julen
och massa småsaker :)
Sedan gick jag och malin till götgatsbacken och
gick på muggen, ett fik och tog en smoothie.



Har haft en jättemysig eftermiddag och känner att
jag har fått tänka på annat än studier,helt underbart.
Borde göras oftare!
Imorgon blir det björnmössan som jag måste köpa !

Lägger in bilder sen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-07 22:32:47

vilken stadsdel bor du i?

Postat av: elisa

Publicerad 2008-10-08 17:47:50

läägg in en bild på vardera tröja, när du har dom på dig:) får du se vad vi tycker om dom ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi