Kattvakt!

Publicerad 2009-01-18 13:55:42 i Allmänt,

God morgon!
Idag/Inatt ska jag vara kattvakt och Andreas kommer hit för
att hålla mig sällskap, min syster kommer också vara här.. :)
Ska bli mysigt, nu sitter jag och dricker Berocca! Den är suverän och
man känner sig pigg hela dagen.. Ska ta mig en kopp kaffe snart och
en cigg.. Sedan blir det till att städa, tycker inte om att vara
själv hemma när det ser ut som skit..
Kattungarna har blivit så stora och fina, alla har isblå ögon.. som mig ;)
Vaknade imorse av att dom låg och tuggade på mina tår.. ont gjorde det,
sen kunde jag inte somna om haha..
Men ni får ha en mysig söndag, fast jag vet att alla hatar söndagar..
Men försök gör något mysigt, kolla en film och gå och lägg er tidigt
för imorgon är det skola/jobb ! :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi