Sjuk, som vanligt eller..

Publicerad 2009-01-14 10:06:55 i Allmänt,

Helluuu, det var länge sen jag skrev..
För vet ni vad? Jag är sjuk.. IGEN!
Ni börjar väl bli rätt vana vid att jag är sjuk hela tiden..
Jag tycker inte alls om det, skulle hellre vilja vara i skolan och komma ikapp..
Men nu är det så att jag har så ont i halsen och mitt huvud sprängs
snart, så jag kämpade för att kunna ta mig upp och skriva
varför jag inte uppdaterar.. Hoppas att ni förstår!

Jag shoppade iallafall lite i Fredags och hann inte visa vad jag köpte hem.
När jag hittat bilderna på datorn så lägger jag in dem!
Här kommer en fin bild på en fin människa..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-14 10:09:43

hej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi