Svar på frågor!

Publicerad 2009-10-31 18:49:03 i Allmänt,

1. vad tycker du om boots som typ dom som är på den här http://josephhine.devote.se/blogs/2724982/nya-kaengor.htm bilden? :)
Svar : Jag tycker om såna skor, Men passar tyvärr inte i sån typ av stil på skor.

2.Kan du inte lägga upp fler bilder på dina kläder som du brukade göra innan?
Svar : Jovisst, jag är igång igen nu så det är klart att jag kommer börja göra det!

3.Vad har hänt mellan dig och din pojkvän?
Svar : Ett stort missförstånd.

4. Vill du fortfarande försöka med andreas eller har du någon ny på g?
Svar : Jag älskar Andreas, och tänker inte kasta bort ett års förhållande på
ett stort missförstånd.

5.Har länge har du haft din blogg? =)
Svar : I snart två år!

6. Jobbar du på någon frisörsalong för tillfället eller pluggar du fortfarande? ;)
Svar : Jag gör både och!

7. Vem var ditt ex otrogen med ?
Det var en tjej som var otrogen med honom, inte tvärtom.
Inte för att jag är ett stort fan av våldtäkskvinnor, så tänker jag skriva ut hennes namn, Felicia!

8.Hej Emelie! Du har en fantastisk blogg och jag har varit en trogen läsare från början, är glad över att du valde att fortsätta blogga! Inlägget du skrev 26/10 "innan utgång" ser det ut som du har kort hår? Har du klippt dig, eller bara struntat i löshåret? Du var iallafall superfin i korthår.Svar: Hej Amanda :) Kul att du tycker det, tack så jättemycket!
Jo jag har struntat i löshåret.. Rätt skönt faktiskt, fast så fort som möjligt ska jag sätta i nagelslingor så det blir inom kort långt igen ;)

9.vilken är din favorit film? ;)
Svar : Älskar filmer, men mina favoriter är nog Titanic och The Break Up!

10.Kör du med spotify? Isåfall, skulle du kunna lägga upp någon av spellistorna du lyssnar på? :)
Svar : Nej tyvärr gör jag inte det..

11.Har du förlåtit din pojkvän och inte din fd vän?
Svar : Jag har förlåtit båda eftersom det var ett missförstånd.

12.Hur många tjejer har du strulat med (gjort mer än hånglat?) :O
Svar : Hemlis, mindre än 4 mer än 1.

13.Vem av storbloggarna BB (blondinbella), Kenza samt Kissie tycker du minst respektive bäst om? :P
Svar : Bella, hon är äkta. Försöker inte vara något hon inte är. Hon har lyckats och det respekterar jag henne för.

14.Vilka krogar på Stureplan föredrar du mest? Är söders nattliv nåt för dig?
Svar : Det pendlar väl mellan Sturecompagniet och Vapiano när det gäller Stureplan.
Så jag får nog säga Vapiano. Söder är ett väldigt underskattat ställe att gå ut på, det är mysigt, trevliga människor.. Så det älskar jag, det är absolut ett bra nattliv för mig!

15. Trivs du bäst i blont eller brunt hår?
Svar : Brunt, är ju snart 19 år, så jag måste väl leva upp till att vara vuxen nu.
Kan inte springa runt och vara blond och leka dum som vissa tjejer fortfarande gör i min ålder.


16.hur många pojkvänner har du haft i ditt liv och när sexdebiterade du?
Svar : Jag har haft 3 riktiga pojkvänner, Jimmie,Nicklas och Andreas.
Jag var 16 år.



Fortsätt att fråga framtill 21.00 ikväll i inlägget "Frågestund", EJ här.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-31 20:29:43

hur kan du gå på att din kille blev våldtagen? det ärden absolut vanligaste anledningen killar säger när de har varit otrogna

Postat av: Danne

Publicerad 2009-11-05 18:19:34

Gumman, din kille ljuger för dig. Han har satt på den här tjejen och sen ljugit dig rakt upp i ansiktet. För honom är du en trofé, något man bara visar upp och ingenting man respekterar. Förakta såna killar, älska dem inte! Visa lite självrespekt åtminstone! Om inte du kan respektera dig själv, hur ska då din kille kunna göra det?! TÄNK PÅ DETTA NU!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi