Åkt buss :)

Publicerad 2010-03-15 19:35:33 i Allmänt,

Vet ni vad jag gjorde idag ? .. Jag åkte buss :D!!!!
Jag åkte buss 5 stationer till medborgarplatsen..
Och gick hem därifrån, jag känner mig så otroligt stolt över mig själv
och jag känner att jag börjar må bättre. Sover ut hela nätter utan att
vakna flera gånger per natt.. Är pigg och glad på dagen, imorgon
ska jag åka SJÄLV till psykologen med bussen.. helt ensam.
Jag ser nästan fram emot det, vilket jag aldrig skulle gjort för kanske 2 månader sen,
då skulle jag bara skitit i att åka över huvud taget.

Tack min älskade pojkvän för att du höll mig i handen hela vägen,betyder otroligt mycket.
Vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-15 20:39:49

Gud vad kul att höra Emelie! :-D Blir glad för din skull! Var stolt över dig själv, det förtjänar du!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 22:50:28

:D:D:D:D:D bra

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 23:26:57

yes ! 'kände' att du skulle klara de , fortsätt framåt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi