Vila i frid ..

Publicerad 2010-05-26 19:26:27 i Allmänt,

Var alskade strossel har somnat in av sig sjalv kl 16.25 idag.
Jag ar fortfarande chockad och kan inte tro att det ar sant.
Du,strossel som gjorde mig glad sa fort jag kom hem, sa fort jag lag gratandes i sangen och som
verkligen fick mig att kanna att livet var nagot underbart.

Du blev bara 3 ar..Du skulle blivit fyra ar iar, vi skulle firat dig som vanligt med torkad fisk som du alskade.
Javla njurar.. Varfor har man dom ens nar dom anda inte funkar i vissa fall..
Du var sa otroligt vacker och sa fin min lilla alskling.. Hoppas att du tar kontakt med mig pa nagot satt
och berattar hur andra sidan ar.. Jag vill veta, men det ar inte min tur an.. Vi ses nar min tid ar kommen.
Jag lever vidare for dig. Jag kommer alltid att alska dig och ingen kommer NAGONSIN kunna ersatta dig,
som den underbara lilla katt du var. Du fick 3 underbara kissekatter, som lever vidare for dig ocksa.
Vi alla saknar dig och onskar att den har dagen kunde varit borttagen ifran kalendern sa att vi sluppit denna dag
och fatt ha kvar dig i vara liv.



Hon ligger så fridfullt.. Ser ut som om hon sover.. Det rinner lite blod ur näsan på henne för
att alla organ lägger ju av när man går bort.. Jag försöker torka och ta hand om henne så mycket jag bara kan.



Här ligger hon med en varm filt över sig.. Hon är helt iskall och stel..
Kan fortfarande inte förstå vad som hänt.. Tårarna sprutar.
Jag la lite godis där som ni ser.. För jag tänkte att hon kanske blir hungrig i himlen..



Tack for att du gav mig den livskraft du gav mig nar du fanns.
Du finns hos mig foralltid. Du ar i mitt hjarta och i min sjal.

Jag alskar dig.

2006-2010

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-26 22:24:21

:( Fyfan!!

lider verkligen med er, stora kramar

Postat av: RICHI ♥

Publicerad 2010-05-26 23:43:09

blir helt tårögd när jag läser den texten :(

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-05-27 00:51:40

Vår lilla Strössel... vårt lilla solsken. Vår trogna följeslagare som följde med på sista rundan med vår hund Caspian varje kväll. Vår lilla Strössel som satt i badkaret och ville dricka vatten ur kranen, som spann högt som en dammsugare. Vår lilla Strössel som var en fantastisk rått och fågelfångare, en gosig liten dam som äääälskade hundar och fick den mest katthatande hund att ändra inställning.

Nu är du på väg till Simba i katternas Nangiala och där när du kommer fram finns inget slut... det är bara början.

Sov gott älskade Strössel.

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-05-27 17:00:19

asså vafan är deet för fel på dig? ba lägger upp bilder på din döda katt?! vem fan gör så? å ba godis brevid henne, tror du hon blev glad då eller?! å värsta emo texten, låter som typ din morsa dog. omg get a hold of yourself ta bort skiten. fyfan va pinsam du är!!!!!!!!!!!!!!!!! spyr galla över dig

Postat av: Carro

Publicerad 2010-06-14 00:15:31

Heidi, fyfan.. jävla idiot alltså.. finns inga ord.



Till dig Emelie, jag beklagar verkligen, är bland det värsta som kan hända. Men strössel kommer få det bäst i himlen! Sitter med lite tårar i ögonen just nu. :/



Kram på dig <3

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-10-28 16:53:12

Håller med ovan, hur kan vissa vara så jävla känslokalla!!!!



Emelie jag vet hur det känns att mista sitt älskade djur, jag finns om du vill snacka eller nå! <3

Direkt när jag började läsa så kom tankarna tillbaka till dagen för ett år sen då jag förlorade min älskade katt Nisse, jag sitter här och skakar och är alldeles gråtfärdig!

Varma kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi