Dagens ämne.

Publicerad 2011-09-15 14:38:28 i Allmänt,

Jag har tänkt prata lite om fisar.
Ja du såg rätt.Fisar, fjärtar,pruttar, gaser, brakfjärtat m.m.
Kärt barn har många namn!

Varför tycker människor att det är så piiiiinsamt, skämmigt och så tabulagt att fisa?
Helt ärligt, alla gör det 17 gånger dagligen fast folk inte vågar erkänna det.

Och dessutom låter det ju faktiskt jävligt roligt, så varför inte göra det oftare
så får folk något att skratta åt?

Jag har alltid fisit i mina vänners närhet, min familjs och mina flickvänners närhet.
Vem fan bryr sig? Alla skiter, alla fiser, alla pissar, alla rapar.

Varför ska folk vara så uppstoppade och säga "kan du gå ut om du ska prutta?"
Varför ska jag gå ut och prutta för? Jag får väl fan släppa mig var fan jag vill.
Ska dom ta bort att man inte får fisa utomhus också som dom gjort med cigg?

Sluta tyck att det är så jävla pinsamt och kör bara.
Får du som inte vågar fisa ont i magen om du ligger och håller dig framför din partner för att du
tycker att det är pinsamt? Stackars din mage säger jag bara.
Ut med det istället och skratta åt det.

Fis på! Det gör iallafall jag.

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2011-09-20 11:31:17

Hahaha <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi