Måste

Publicerad 2012-03-12 22:10:28 i Allmänt,

Måste få ur mig detta.

Till Er som snackar skit om mig, säger att jag ligger runt med alla, att jag är en player, att jag är dryg och otrevlig och snackar skit.

För det första så har jag haft sex med mindre människor än vad ni tror. För det andra är jag ingen player, jag ser inget fel i att träffa folk om man är singel, precis som alla andra. För det tredje så är jag låååååångt ifrån dryg och otrevlig.
Jag är världens mest förstående och trevligaste människan som finns.

Jag snackar inte skit, jag säger det jag tycker till personen istället för att säga det om personen till någon annan. Jag är mognare och mer personlig än så.

Jag ser ingen mening med att prata skit om folk, det ger mig ingenting.
Folk som ger mig en chans att lära känna mig älskar mig, men folk som tror på rykten är dumma i huvudet isåfall , när dom dömer boken för dess omslag eller kritik.

Dom som snackar skit om mig är bara ännu mer dumma i huvudet, är ni avundsjuka eller vad är problemet?

Jag är jävligt genuin och framåt.
Jag ska inte behöva försvara mig så fort en ny människa träffar mig.
Jag vill att folk ska prata bra om mig, för jag förtjänar inte ett skit av det som folk säger om mig.

Dom som snackar om mig känner inte mig, och varför gör dom inte det? För att dom inte träffat mig. Precis.

Så tänk efter innan du snackar skit om mig, jag är också en människa.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi