Myskväll

Publicerad 2013-10-22 20:50:19 i Allmänt,

Jag och Denise ska kolla på Ghost hunters och äta chips med dip :)
Känner lite att jag inte har några ideer faktiskt.. Ni får nog hjälpa till lite och säga vad ni vill läsa om ..
Har nog tröttnat på att blogga då det är så sjuuuukt mycket skitsnack som går så fort jag gör något i mitt liv och jag har ärligt talat blivit riktigt less. 
Om jag skulle låta min katt sitta på tvättmaskinen samtidigt som jag tvättar så skulle ryktet sprida sig inom tio minuter att jag har stoppat in min katt i tvättmaskinen.
Just sayin' 
 
Så, bring it on peeps. Berätta vad ni vill läsa om !
Puss så länge. ;)

Kommentarer

Postat av: C-J

Publicerad 2013-11-11 09:23:10

Kör lite dagens outfit/facelook som inlägg :) och lite inlägg om tankar/funderingar du har om allt möjligt :) lite av vad som hänt också :) jag gillar din blogg för du e cool och awesome <3 alltid så kul när du bloggar ofta/mycket :) när du har bloggtorka så längtar jag alltid till att bloggtorkan är över :) :) u rock!!

Postat av: Ebba Öhlin

Publicerad 2013-11-11 13:05:08

skriv gärna om din vardag. lägg upp massa bilder och jättegärna videos! diggar din blogg

Postat av: Ebba Öhlin

Publicerad 2013-11-11 14:15:24

du kan väl lägga upp bilder på dina tatueringar och vad de betyder?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi