brunett

Publicerad 2008-04-04 11:36:06 i Allmänt,

Hej på er!

Nu sitter jag på jobbet och läser igenom lite färger o.s.v, hur man blandar blonda till bruna nyanser! Jobbigt men riktigt kul och nödvändigt att lära sig om. Nu har jag iallafall skaffat fram EN bild som en fotograf tog på mig och Myrna på Normalmstorg i Tisdags. Jag ser inte så road ut på kortet men där ser man iallafall att jag har brunt hår. Idag ska jag in till stan och köpa en pennkjol,ska gå ut imorgon med Nico m.m. Ikväll ska jag till lilla persian som ligger på söder och ta ett glas vin tror jag, bara mysa med mina underbara vänner! Så här kommer en bild, det kommer fler så fort myrna har lagt in dom på datorn.


image34

sådärja!

Ha en underbar dag och försök att inte deppa ihop pågrund av vädret,det blir bättre!
Puss & Kram / en brunhårig emelie

Kommentarer

Postat av: F.

Publicerad 2008-04-07 20:25:55

Va söt du va i din nya hårfärg!
trodde att du var en bimbo förut, ta inte illa upp men efter alla rykten man hört om dig, ja fakstist, rykten och skitnack, så trodde man faktist att du avr ju st en sån-bimbo? Men lycka till med din blogg!

hare bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi