En rolig grej..

Publicerad 2008-04-17 20:07:45 i Allmänt,

ONANERAR I SÖMNEN!


En rolig sak jag läste precis.. en tittarfråga! Den frågan fick mig att börja skratta riktigt högt fastän jag sitter själv i lägenheten just nu.

Frågan lyder : "Min kille onanerar i sömnen"


"Hej Linn, det är så att min pojkvän onanerar i sömnen och han märker det inte själv.
Jag undrar nu vem han tänker på när han gör detta,eller om han inte tänker alls.
Ska jag ta illa upp av detta eller ska jag bara tycka att det är attraktivt?
Snälla Linn, hjälp mig att sluta vakna av att min pojkvän onanerar i sömnen.
Kram Madde"



Herregud säger jag bara, stackars flickvän!
Jag tycker detta är så grymt roligt och jag har flera sådana såna här roliga frågor som har ställts i en spalt på aftonbladet.. haha stackars Madde säger jag bara..
Alltså om det skulle varit jag som vaknade av att Jimmie runkade i sömnen ( ursäkta ordvalet )
så skulle jag gett honom en örfil och gått och lagt mig i soffan.. det är ju hemskt !
Vad skulle ni gjort?

/E

Kommentarer

Postat av: lifeusagame@playahead

Publicerad 2008-04-18 23:23:14

Hahah! Sjukt! Jag hade nog väckt honom & först frågat om han vet vad han gör, och sen skulle jag lägga mig i soffan. Nästa dag skulle jag se hur han betedde sig :)

Postat av: Maria

Publicerad 2008-04-19 19:20:46

Jag skulle bli otroligt förvånad o äcklad, sen väck honom och sagt "du runkar i smönen", och sen pratat mer om det dagen efter :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi