Gooood day!

Publicerad 2008-04-08 17:02:38 i Allmänt,

Hej på er! Idag har jag jobbat som vanligt,och det var en väldigt seg dag så det enda jag gjorde var att jag satt och läste skvallertidningar hela dagen och drack mängder av latte. Dessutom fick jag två jättebra produkter på jobbet idag, jag plattar ju håret 2 gånger om dagen ungefär eftersom jag har lockigt hår egentligen och det tycker jag ej om. Så den stora sprayburken ska man använda på torrt hår och spraya på hela håret på 20 cm avstånd, alltså inte så att håret blir fuktigt utan att det bara nuddar håret och skyddar när man ska platta håret och det sprayet kostar 170kronor, efteråt använder man det lilla serumet som står brevid på bilden och som gör håret helt och reparerar kluvna toppar och gör håret lent och kostar 130kronor.



image56

Nu ska jag och Jimmie äta mat,sen kommer Myrna.
Malin kommer hem snart från stan och då ska vi planera vilken film vi ska se ikväll!
Jag är jättetrött och har för det mesta skrattat åt allt Jimmie har sagt åt mig idag, är övertrött helt enkelt och behöver sova fast jag sover 8 timmar om dagen.

Så nu ska jag röra mig,ha en jättetrevlig kväll!
Puss&Kram/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi