Igår slutade dagen med...Idag börjar dagen med..

Publicerad 2008-04-11 09:20:05 i Allmänt,

Igår som sagt så var jag ju i skolan,och jag och 4 av mina kompisar i  klassen stod i hissen och jag tänkte lite för mig själv att alla som går här är dumma i störda haha, men jag tänkte det lite väl högt så jag sa det högt istället.
Och då tittar dom ner på mig och säger " det är inte vi som går ut med röda foppa tofflor och lämnar våra skor uppe i skolan ", hahaha då skämdes jag riktigt ordentligt.. Då var det inte dom som var störda längre, då var det jag.
Jag glömmer ofta bort vad jag går ut i , dom är ju så otroligt sköna så jag gick ut i dom, men tänk om inte Sophia skulle sagt något om skorna, då skulle jag antagligen gått mitt i slussen med en skitsnygg outfit och FOPPATOFFLOR,herregud vad jag skulle tagit av mig dom och lagt dom i väskan och hellre gått barfota!

Idag kommer Jimmie till mig och vi ska väl ut och ta ett glas vin eller något,äta någon god mat.
Men efter skolan ska jag till stan och shoppa en ny outfit till ikväll.. Tänkte på något blått faktiskt..
Kan lägga in bilder sen :)

Här lägger jag in en bild på en klänning som jag tror jag skall köpa idag !


image77
Och ett svart halsband och ett par svarta skor, det blir finnemang!
Nu ska jag jobba med matten,skriver senare!

Puss&Kram/E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-11 10:36:46

varför kan du inte svara på vart du fixat dina lips? antagligen för att du HAR gjort det oh vill få alla att tro att de är äkta,

Postat av: Michel Mendez

Publicerad 2008-04-11 10:59:17

Tänkte faktiskt på det igår att hon hade grymt heta läppar :O

Postat av: challie

Publicerad 2008-04-12 12:13:57

emelie är äkta från utsidan till insidan.

Postat av: Amandua

Publicerad 2008-04-12 12:15:31

Vart kommer den blåa klänningen ifrån? den var jätte söt :)

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-04-12 21:33:58

Den blåa är ifrån Gina tricot!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi