Jag saknar dig..

Publicerad 2008-04-28 12:37:22 i Allmänt,

Kom hem nu snälla.. Jag orkar inte att dom bara slet iväg dig sådär.
Måste jag alltid få skit av dina föräldrar? Det är dina egna val som gjort det såhär.
Det är inte jag som orsakat att du har fått det såhär, snälla försök förstå att du
betyder så mycket för mig men jag orkar inte vara ifrån dig längre.
Om vi inte kommer kunna träffas så kommer det här aldrig funka.
Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker tanken att aldrig få träffa dig igen.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-04-28 14:31:37

Jag förstår att du är olycklig nu. Tycker själv att det var ett konstigt sätt Jimmies föräldrar hade som på det här sättet gjorde att han inte alls kan komma till skolan ju. Blir ju lite långt att pendla liksom.....:-/
Samtidigt kan jag tycka att hans föräldrar ju faktiskt är hans och har ansvaret osv, och hur dom gör är ju inte upp till oss att bestämma. Vi kan bara tycka, inte agera.
Hoppas Jimmie har någon utomstående att prata med som han kan få lite självkänsla från.

Postat av: Jens Hagman

Publicerad 2008-05-04 04:52:58

Ni är alla sjuka kvinnor som sannerligen behöver vård. Och med det menar jag att ni behöver hjälp av ett proffs, ett proffs som är villig att ta konsekvenserna.
Och en fortsatt trevlig helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi