Shoppa,igen

Publicerad 2008-04-12 12:06:02 i Allmänt,

God morgon!

Vaknade nyss och drog upp Jimmie ifrån sängen stackarn.
Nu ska vi in till stan snart, ska bara duscha först för vi fryser som kossor.
Balkongdörren har varit öppen hela natten så hela kroppen har gåshud.
Ska in till stan och kolla om det kommit in nya kläder och kanske köpa några fynd.
Lägger in bilder isåfall. Hoppas ni tycker om att jag lägger in bilder på kläderna jag har på mig.
Ha en underbar dag så hörs vi lite senare!
Här lägger jag in en bild på ett sjukt snygg oversize tröja jag skall köpa idag!



image83


Ha en härlig dag!
 Puss på er!/E

Kommentarer

Postat av: Stephanié

Publicerad 2008-04-13 01:18:47

Riktigt snygg t-shirt!

Postat av: elin ´af

Publicerad 2008-04-18 20:50:23

vart köpte du den?

Postat av: Fiia ,

Publicerad 2008-07-29 23:36:47

Riktigt snygg , var fann du den ?, ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi