St.Erik

Publicerad 2008-08-19 16:29:09 i Allmänt,

Hej på er!



Idag var jag då i skolan, fick lära oss att göra uppsättningar..
Hur man satte fast Bamse-nålar och dekorera en uppsättning.
Det är så underbart kul :)
Nu sitter jag i stan på 7 eleven ,eftersom min mammas dator är sönder som
ni vet. Kommer inte kunna skriva på ett tag, eftersom jag inte kommer orka
åka in till stan hela tiden för att kunna skriva, inte så kul när man inte kan lägga in videos
& bilder heller, och datorn är seg som få..
Men ni får gärna berätta var ni har börjat i skola och hur det är :)
Och hur er vecka ser ut ! , kul att veta lite om vilka ni är!
Puss&Kram , p.s Saknar Jimmie d.s

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-08-19 22:03:26

Åka ner till stan? Varför promenerar du inte bara ner till götgatan? Dom har öppet 24/7.

Jag gillar din blogg.

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-20 22:34:13

vad roligt,grattis.



Ialla fall säljer just nu min goosejacka kort svart i storlek XXXS för 1.700 är du eller dina besökare intresserade kolla in och fråga mig om det finns några mer frågor...



Ni kan även börja läsa min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord, rolig med mycket bilder..



Peace

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-08-24 22:42:17

vad roligt med frisör linjen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi