Jackan , var är den köpt?

Publicerad 2008-12-14 12:56:00 i Allmänt,

Frågan har varit flera stycken om var jag köpte min päls jacka..
Jag letade överallt .. på Bikbok, Gina Tricot, överallt.
Men sedan gick jag på second hand vid nytorget och hittade min fina jacka.
Jag köpte den för 600 kronor och den var så lång, så min mamma sydde upp den
så att den blev lite längre än midjekort.. Blev jättenöjd!
Så vill ni ha en jacka som ingen har och som du dessutom kan fixa till din egen på
ditt eget sätt, köp en på second hand!
 :) Där fick ni svaret.

Och nej  -  den är ej äkta. Jag skulle aldrig sätta på mig ett riktigt djur, eftersom
jag är en djurvän och har flera djur hemma själv.
Puss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-12-14 13:16:39

hallå emelie

är din jacka riktig päls eller fejk?

hoppas inte att den är riktig... fler måste inse djurens rättigheter!

Postat av: Carro

Publicerad 2008-12-14 18:04:54

fan att den inte fanns i någon speciell affär då :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi