Mens hit o dit

Publicerad 2008-12-16 00:15:14 i Allmänt,

God kväll på er era små korvar!





Har precis ätit två mackor och en halv lussebulle, hatar russina.. kan inta äta dom haha!
Har för det mesta gossat med kissekatterna ikväll,och badat.
Nu tänkte jag hoppa i bingen och lägga mig o läsa något så jag blir tröttare än
vad jag redan är så jag kan decka sen och sova som en prinsessa o vakna pigg imorgon!

Dessutom... har jag en fråga till er.. Är det normalt att ha mens i 14 dagar?
Var på hälsokostaffären idag och fick lite råd om varför jag går ner i vikt också.. Lite intressant sådär.

Så imorgon så ska jag till skolan, har bara en lektion så det är skönt..
Senare när Gurkan kört klart på halkbanan så ska jag hem till honom, kolla film och käka
godis som en apa..

I övermorgon är det någon slags bal/middag i skolan för oss frisörer då vi skall klä upp oss..
Får se vad outfiten blir, ska bli spännande ;)

Sov gott. Puss på nosen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-16 01:04:02

vad sa dom om vikten då?

Postat av: sarah

Publicerad 2008-12-16 12:57:26

det är väldigt vanligt när man går ner i vikti ja !

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-16 19:04:24

men vem är den där gurkan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi