Skola,Skola,skola

Publicerad 2008-12-11 12:48:34 i Allmänt,

Hej på er, sitter i skolan och pluggar lite medans jag har tid..
Har håltimme tills kl två och då skall jag ha engelska!

Idag tänkte jag bara åka hem och ta det lugnt, packa lite saker.. och
Sedan ska jag,Tove och Emelie sova hemma hos Emelie,
gör oss iordning och vara fina imorgon när vi skall fira lucia i skolan!

Så vi ska plugga, äta godis, dricka te och bara mysa och sätta på någon bra film..
Vi måste ha en sån där myskväll innan skolan slutar, bara vi tjejer.

Hoppas ni får en jättetrevlig eftermiddag, och det kommer nya heta nyheter ifrån hollywood
ikväll till er som ni kan ta del av!

Tack för tipsen för namnen till min lilla kisse!
Den som kommer på det bästa namnet blir veckans blogg, kom igen nu !

Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Nicolas

Publicerad 2008-12-11 17:55:14

stacy!!! eller lindsay!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi