Svar på frågor

Publicerad 2008-12-12 14:12:05 i Allmänt,

Lite frågor fick jag allt.
Ska försöka svara ärligt nu då! :)

Hur många pojkvänner har du haft egentligen?
3 stycken seriösa.


Vem är ditt livs kärlek än så länge?
William


Berätta vad du har gjort med en tjej :)

Jag har haft sex med tjejer.


Är du ute efter att få aneroxia?
Nej


Var inte du 'känd' bland alla ungdomar förut? och gick på sbn och sånt där ?
Har aldrig varit på SBN men andra klubbfester,känd kan jag inte säga att jag var.


Kan du inte lägga in bilder på dig när du va yngre typ 13 14 15 ?
Nej tack, det tänker jag inte besvära er med, jag försöker förtränga dem tiderna.


Har du anorexia?
Nej

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)

I två månader den 27e.

Skulle du kunna vika ut dig för att få pengar?
Ja det skulle jag, har man en snygg kropp ska man visa den,inte dölja den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi