Bros before FEST(?)

Publicerad 2008-02-24 14:11:08 i Allmänt,

Godmorgon, vaknade precis..


Igår var jag med Per,Kevin,Emmy,Nadde,Ragge och alla dom.. Vi skulle på någon fest på söder.
Plötsligt kommer Emmy till mig och säger : Det är bara tjejer som får komma in.
Så då tänker jag till lite.. att jag väljer inte fest framför mina kompisar, kommer inte killarna in som jag är med , så går inte jag heller. Så vi drog in på donken,käkade och sen skriker Kevin att det är fest i fruängen, så vi springer till tuben och åker dit. När vi kommer dit är det skönt folk som fan,allt är skitbra och allting.. men jag är så dum,så jag drack sprit.. men det har faktiskt inte hänt något med min piercing, allt är jättebra.. För man får dricka sprit men inte öl och sådant eftersom sprit är bakteriedödande så kan man dricka sprit om man sköljer munnen efter!

Tänkte lägga in en otroligt skön video på 2 brudar från england som kör låten Daft Punk - Harder,Better,Faster,Stronger..






Förstår verkligen hur man kan komma på en sådan sak och verkligen göra det med förbundna ögon om man säger så.. dem ser ju ingenting! Helt sjukt, mycket credd till dom iallafall!


Nu ska jag duscha, dra in till stan och ta en latte!
Pussar på allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi