Fika idag!

Publicerad 2008-02-18 16:44:14 i Allmänt,

Hallå igen!



Idag var jag och jobbade första dagen, det var riktigt kul faktiskt. Fick tvätta hår på kunder,lära mig mycket om färgerna,hur man skulle blanda o.s.v. Frisör är verkligen något jag vill bli, älskar verkligen att hålla på med hår.
Så jag skötte mig riktigt bra idag, sedan stack jag till Skrapan som ligger på söder och tog en fika med Fredrik,Tim,Jonatan och Micca! Nu kom jag precis hem och är helt slut.. gick upp 7 imorse och har snart varit uppe i varv i 12 timmar. Ringde Viktor nyss, han var på Lidingö och tränade, han ska komma hit sen :) saknar honom som en galning,har inte träffat honom på flera dagar nu. Ska väl hem till honom,sätta på en mysig film och äta lite glass och bara mysa med min älskling. Haha just ja, det var en tjej som ringde precis med dolt nummer ( SÅKLART ) och sa att hon ringde från "ungdomsmottagningen" hahaha, patetiska jävel. Såhär lät samtalet :


"Pia" - Hej jag heter p-p-p-pia (nervös) lundgren och ringer från ungdomsmottagningen!
Jag - Hej?
"Pia" - Det är såhär att två k-k-kkillaar (nervös), två k-i-illar(nervös) har anmält sig hit för att.......
Jag - Snälla Pia eller vad fan du heter, jag har också hållt på och busringt som du gör nu, jag var och testade mig för allt för 2 veckor sedan, så du kan lika gärna ge upp!
"Pia" - *fniiiissss* - KLICK!



Blir så otroligt irriterad på människor som tror att dom är roliga på något sätt genom att ringa och skämta om saker som är väldigt allvarliga, tillexempel klamydia.. om man får det en gång och inte upptäcker det kan man ju bli steril. Jag går och testar mig 1 gång i månaden , och har aldrig haft något , är faktiskt riktigt stolt.
Man ska verkligen inte skämta om sånt även om det är riktigt roligt när man gör det själv.. Man märkte ju dock att hon inte var på riktigt eftersom hon satt och fnissade i bakgrunden och var jättenervös och inte visste vad hon skulle säga.. rätt kul det faktiskt.. skrattade lite efter hon hade lagt på.
Nog med det nu.



Så nu jobbar jag fram till Onsdag och sen blir det skola igen, haha fyfan vad roligt det ska bli.. längtar faktiskt.
Till den goda resturangmaten,alla sköna människor i min klass,hela stället är helt underbart, just love it!
Nu ska jag snart äta middag,åt bara en pastasallad idag.. Är så otroligt trött så jag nästan somnar på tangentbordet.. dessutom har jag dåligt samvete för att jag har ringt för mycket på sistonde.. känner mig jättedum.
Här kommer en bild på skrapan.. har faktiskt aldrig fikat där förut, men det var jätteskönt att komma dit och komma ifrån alla jävla vanliga fik vi alltid sitter på.. skönt att komma ifrån klungorna vi jämt sitter i..



image3


Nu ska jag äta, ha en jättetrevlig kväll sålänge!

Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Revolutionsblatten

Publicerad 2008-02-18 18:31:32

varför går du och testar dig varje månad när du har kille?
btw I totally digged his cannons of steel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi