god kväll

Publicerad 2008-02-21 23:19:23 i Allmänt,

Nu är det kväll,och jag sitter och knarkar glass som en dåre,har så otroligt ont i tungan.
Idag var jag,Fredrik och Emmy på 7 knop igen tog en fika och sedan gick vi och solade som igår.
Sen åkte vi till stan och åkte och tittade om min piercing var som den skulle,och det var den :)
Svullen som en ballong men det går väl över antar jag. Sitter och pratar med Viktor i telefonen,han slutar
inte kalla mig för Kicki,tillochmed på jobbet har dom börjat kalla mig för Kicki.. lite pinsamt..men rätt roligt ändå!
Imorgon går jag i skolan till kvart över ett, sen blir det att åka till stan,köpa någon fin klänning, åka hem,fixa sig,
och dra till någon fet fest.. men ingen alkohol för mig,för jag vill inte att min tunga ska se ut som Emmys hahaha!
jag kommer nog åka hem ganska tidigt imorgon,är helt slut nu..Ska äta lite mer glass, ta en cigg och sen
hoppa ner i sängen och titta på scrubs, jävlar jag glömde... jag har spelat in avsnittet 2900 happiness som jag glömde titta på idag, måste kolla på det också innan jag somnar! Haha sjukaste på Jerry Springer idag, en brud som hade sex med sin pappa, och sen var det en kille som låg med sin mormor, hahahaha det är det värsta jag sett i hela mitt liv,men ändå så otroligt jävla roligt , det rekomenderas STARKT.
Det är alltid nya sjuka ämnen.. typ : "jag ligger med din mamma", "jag är med barn med en bög" .. det är alltså ett sjukt program som kommer från USA som spelas in i Chicago.. helt sjukt. Jag ska fan önska mig hela hans box i födelsedagspresent.. så jävla kul !



image19


Ha en underbar kväll, sov gott på er allihopa! Hörs imorgon. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi