Hej igen!

Publicerad 2008-02-19 19:56:18 i Allmänt,

Halloj!


Viktor kom aldrig till jobbet,han hade träning.. som vanligt.
Men emmy kom :) och jag klippte hennes hår, klippte upp det.. tog lite på längderna och hade i massor av produkter så när allt var klart såg hon ut som en riktig hollywoodstjärna! Skitsnyggt blev det, duktiga jag :)!
Det var lite nervöst i början,men sen rullade det på ordentligt. Idag klippte en av mina kollegor av sitt finger.. och jag blev så chockad att jag bara stod och skrattade haha! Hon fick sy och limma och hela baletten och kom tillbaka efter 1 timme och skulle jobba igen,vilket inte gick såpass bra eftersom hon inte fick böja fingret så hon gick hem tyvärr,synd.. för hon är den roligaste på jobbet! En sådan här frisyr blev det på Emmy :

(klicka för större bild)

 
och så tänkte jag tipsa om världens bästa shampoo till er som har färgat hår, det här shampoot gör så att färgen håller sig länge och inte blir urtvättad,hållbarheten av håret håller sig längre och ditt hår blir inte slitet. KMS är märket och finns att köpa på nästan alla frisörsalonger till ett riktigt bra pris, 129:- kronor flaskan,räcker länge och är verkligen värt att köpa om du vill ha ditt vackra färgade hår kvar som det såg ut från början.





Hon passade riktigt bra i sin nya frisyr och jag blev jättenöjd. Som beröm så fick jag vara ledig imorgon vilket är jätteskönt så jag får sova ut.. Är fortfarande trött efter i Fredags. Nu tänkte jag ta mig en cigg och en kopp kaffe. Sedan tänkte jag bada, och springa iväg och sola en snabbis.. Sen kommer Emmy hit och ska sova här :) Vi ska kolla på film, dricka te och bara mysa ordenligt. Imorgon skall vi in till stan och kolla lite grejer som vi ska ha med oss när vi ska åka bort på sportlovet,förhoppningsvis till åre eller något, ska bli sjuuuuukt roligt :) !
Ni får ha en underbar kväll så hörs vi imorgon!

Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi