Viktor ska klippa sig hos mig idag!

Publicerad 2008-02-19 08:37:50 i Allmänt,

God morgon allesammans.


Nu har jag precis sminkat mig,har bara håret kvar att platta.. Sen bär det av till jobbet igen.
Viktor kommer in med wigo och ska klippa sig idag,ska bli riktigt roligt att se hur dom passar i kort hår, haha :)
sen när jag har slutat ska vi väl gå och göra något roligt tillsammans,har som sagt inte träffat honom
på åratal nu känns det som..men så känns det ju alltid när man inte har sets på några dagar och är kär!
Så idag blir det mer tvätta hår och lära sig om färger,och kanske lite klippa toppar också! Jag älskar stället, så roligt alltså.. Dom som kommer in och ska klippa sig är så otroligt personliga,man får höra hela livshistorier när man ska tvätta deras hår eller fråga om dom vill ha kaffe.Justja,jag har lärt mig svara i telefonen och skriva upp bokningar också! Första gången gick det ju inte så speciellt bra men det kommer ju bli bättre!
Jag hittade en så otroligt vacker salong på nätet, jag nästan dör när jag tittar på den:




image4

Så otroligt vacker. Nej nu ska jag sluta drömma så mycket.. Nu ska jag iallafall iväg, har väldans brottom! Ha en toppendag och lär er mycket idag!
Puss & Kram så länge.

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2008-02-19 18:56:18

är jätte intresserad av att läsa om det du skriver, men det blir lite svårt när du har denna bakgrund så snälla välj en så att man ser, skulle ge ett mycket trevligare intryck :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi