Jag har inte ätstörningar

Publicerad 2008-07-10 21:51:27 i Allmänt,

Ni som tror att jag har ätstörningar o.s.v kan gå och hänga sig, Anledningen till att jag är så mån om vad jag äter eller hur jag håller min kropp i form, är för att jag vill inte sluta som en fet jävel som inte kan ta sig ur sängen och bara skiter i vad jag äter o.s.v , jag har inga problem med min mat
över huvud taget men vill verkligen verkligen verkligen inte bli tjock..
Det finns många anledningar, första är väl att jag tycker att det är vidrigt att se fett hänga ut på folk och dessutom kan man dö om man väger för mycket.. Och det är ju skadligt för hela kroppen att inte kunna gå pågrund av sin vikt!




Vad väljer man?

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-07-12 16:22:47

om man väljer utseende mässigt så är ju det smala alternativet en självklarhet. Men det är faktiskt lika farligt att vara sjukligt fet & sjukligt smal.

btw gillar din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi