Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2008-07-07 20:49:00

Kul att se dig på donken Emelie, sjukt snygg är du!



synd att du kom just den dan bara, själv var man ju sådär lagom glamourös

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-07 22:27:44

hon var ju snyggare innan än den andra bilden :/

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-07-08 01:48:03

Men Nicole har väl gått upp lite i vikt nu efter graviditeten?

Men jag förstår, det är många som svälter sig, fast jag känner lite.. "hellre för smal än för fet" det är bara att äta upp sig, fast jag VET att det är lika svårt för en anorektiker att gå upp i vikt som en tjockis att gå ner i vikt. Men men, så länge hon är lycklig så är jag lycklig! =)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-07-08 01:54:30

Emelie!!! Jag såg dina bilder på dig på playahead!

Du är så jävla fräsch nu! Du ser ju nästan ut som en kändis, snygg i håret, snygga kläder och skitfräsch. Du ser ut att må riktigt bra! Kör bara, kör!

Kram Alex

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-09 03:52:04

på bilderna ser håret toppen ut men såg dig på stan trasligt slitet och gult:S NICOLE ÄR VÄRDENS SNYGGASTE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi