Sol,sol,sol

Publicerad 2008-07-31 12:44:37 i Allmänt,

Ja hörrni, jag hade ett litet utbrott igår..
Det hade absolut intenting med Kissie att göra även om ni vissa hade det i åtanke.
Jag är dock sur för att Jimmie aldrig kommer hem.
Jag börjar tröttna på att han alltid är borta hela tiden.
Jaja, strunt i det nu.

Igår åkte vi med Mirandas bil, vi hade tänkt åka och bada,
men dem kom försent så vi drog och käkade istället ! :)

Nu ska jag sätta mig på våran balkong, hämta lite olja och börja bli lite brun i solen!
Jag kan aldrig bli bruna av vanlig sol, det är jättekonstigt..
Jag blir bara röd , sen går det bort..
Men om jag använder brun utan sol eller solar solarium blir jag svart.
Haha skitskumt!
Men men, ni får ha en underbar dag, bilder kommer upp senare.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi