träning,träning,träning.

Publicerad 2008-08-01 00:00:19 i Allmänt,

Hallooo på er ! :)

Kom nyss in efter en svettig springtur.. gud så härligt.
Sprang ifrån hammarbyhamnen ända bort till liljeholmsbadet och tillbaka, en redig bit kan jag
säga er.. Jobbigt men riktigt härligt, så nu ska jag hoppa in i duschen..
Men innan det ska ni få se lite härliga träningsbilder jag tog innan jag stack ut ! :)



Vet inte hur många kalorier jag har bränt men mycket är det iallafall,
har man ett mål så ska man fan fixa det också, ellehur ;)?
Ser tjock ut på benen men byxorna sitter löst vid benen och
gör att det ser pösigt ut men så ni vet är inte mina ben sådär stora som på
första bilden :)

Outfit : En rosa velour med dragkedja , en vit tshirt och ett par vita velourbyxor.
Ha en trevlig kväll allesammans ! Massa pussar & kramar

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-08-01 00:37:05

fina outfits! men ja skulle inte våga vara ute nu och springa klockan tolv på natten! :O

Postat av: soufya

Publicerad 2008-08-03 16:42:08

Aldrig att du ser fet ut, du har en jätte fin form ju!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-08-07 23:29:53

Du är ju hur snygg som helst! Sikta inte in dej på att gå ner i vikt, ha som mål att älska din jättefina kropp istället:) Hade jag haft den kroppen hade jag stoltserat kan jag säga xD hahaha :)

Postat av: sofia andersson

Publicerad 2008-09-06 11:53:10

du är för smal tänkt på det?

:(



asså plus att dina tutts kommer bli mindre snart då du tynat bort. du har ju liksom naturliga bomber? va stolt

Postat av: :)

Publicerad 2008-09-07 12:32:45

solar du solarium? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi